PeNyApu pUNya cEriTA!!!

Penyapu ni lah menjadi bahan politik sesetengah pihak....!!


Aku begitu meluat betul ade sesetengah pihak bercerita pasal anugerah penyapu.... sikit2 penyapu, sikit2 penyapu... x de cerita lain lagi ker??? ada jer isu politik yang nak ditimbulkan.!!!.Bagi sesetengah pihak, anugerah penyapu ini sungguh menghinakan bagi diorang.bagi aku lak, anugerah penyapu ini aku rasa bagus kerana boleh membuatkan kita muhasabah diri sendiri yang kita tidak bersungguh- sungguh. Aku ini bukan lah suka politik sangat, tetapi membuat aku geram ada sesetengah pihak asyik bercerita pasal penyapu... penyapu ni menghinakan lah,buruk lah.... itu lah orang sekarang, bagi benda macam tu sikit dah melenting. itu belum bagi anugerah yang teruk lagi. Sepatutnya ambil anugerah penyapu tu sebagai positif bukannya negatif.. ha!!! sekarang, Majlis Daerah Hulu Selangor yang dapat anugerah penyapu pada tahun lalu telah mendapat mendapat hadiah kecermelangan pada tahun ini dan membawa pulang rm 100 ribu sebagai ganjaran.
Pegawai yang sama menerima anugerah tersebut mengakui hadiah penyapu merupakan sumber inspirasi mereka hingga mencapai peningktan yang mendadak dari 47% kepada 94% kadar kutipan pendapatannya.... ha tengok!!! Pegawai tu sendiri ambil benda ni sebagai tanda positif dengan bekerja lebih bersungguh-sungguh. Kalau korang nak tahu lebih lanjut kenapa Dato Khir Toyo bagi anugerah penyapu ni korang tekan kat link ni . Lu pikir lah sendiri..!!

0 Response to "PeNyApu pUNya cEriTA!!!"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme