kERana Kerja.... akU TIduR Ofis..!!!




gambar ini ditangkap pada pukul tepat 12.00 malam

Haaaaaa..... mengantuk betul mata aku, malam tadi menebalkan mata aku update website ofis dan siapkan gambar produk pelancongan gemas...... 2 in 1 tu...huhuh. Nak buat macam, kerja klu dah banyak terpaksa jugak la aku siapkan kerja malam tadi..... Nak update website pada waktu kerja x boleh sebab line internet asyik problem jer... tension gila aku!!! aduih!!!!!. Tapi kAdang kala tidur kat ofis seronok jugak sebab nak buat kerja senang dan x de yang nak memekak kat bilik aku ni.. biasa la bilik aku kali ni ada sorang staff perempuan dan sorang budak praktikal yang membantu aku membina sistem doket untuk keperluan PAR untuk memudahkan kerja budak2 ni....Bila duduk sorang2 kat ofis ni biasa la, takut tu memang la ada, sebab suasana sunyi jer, dan budak2 ofis ni cakap diorang pernah terserempak dengan benda putih... aku belasah jer.... sebab nak siapkan kerja punya pasal....!!! tawakal jelah.Aku bukan nak kacau dia... Akhirnya, siap jugak kerja aku ni.Sebab tu aku boleh update blog aku hari ni..huhuhuh.

1 Response to "kERana Kerja.... akU TIduR Ofis..!!!"

  1. weyyy...keje keje jugak..jgn la buat muka toya...cuba la buat keje tu secara ikhlas..jgn nak tido je...hehe jgn marah bob aku advice ko nie..nnti kena berhenti baru tau...

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme