Dr.Mahathir masuk seMula Ke DaLam uMno..


Terima kasih Dr.Mahathir.... itu yang aku mampu ucapkan kepada beliau kerana telah masuk semula ke dalam umno...... Angin perubahan yang telah dapat aku lihat dalam umno setelah pertukaran tampuk kepimpinan tertinggi umno yang telah dibuat diantara Pak lah dan Dato seri Najib. Sebab aku gembira Dr.Mahathir Masuk ke dalam umno kerana aku dapat lihat umno sekarang semasa kepimpinan Pak Lah begitu lemah sampai membiarkan berluasanya politik wang diantara ahli umno. Aku bukannya begitu serius dalam politik, tapi aku tak nak umno yang selama ini memperjuangkan bangsa melayu rebah ke bumi kerana rasuah yang berluasa di dalam umno dan menyebabkan orang2 muda sebaya dengan aku lebih cenderung ke arah pakatan rakyat yang berjanji manis yang kononnya membela nasib rakyat....Bagi Aku pakatan Rakyat ini cuma pandai bercakap tapi membuat kerja tiada.Dengan Masuknya Dr.Mahathir ke dalam umno, Angin perubahan ke dalam umno, dapat membina semangat baru yang selama ini telah hilang pada umno.UMNO kini dan selamanya...........................................

0 Response to "Dr.Mahathir masuk seMula Ke DaLam uMno.."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme