TayanGan Last WaYanG uPIN dAN IpIN (Geng)

Minggu lepas, Aku berkesempatan nak tengok wayang selepas abis kursus di Istun. Aku memang dah plan nak cuti sebab tension kat ofis, sekali -sekala nak rileks dari kerja... Aku pun pakat la member sorang ni nak tengok cerita upin dan ipin, member aku n i set jer tapi kena belanja la... ampeh betul mamat ni.... tapi x pe la sebab aku dah plan terpaksa la aku belanja tengok wayang. Aku nak tengok wayang kat TGV, tapi bila aku check kat online dia x main lagi dah cerita tu kat panggung... Aduih...... Kempunan jugak nak tengok cerita upin dan ipin ni (dengar kata dah 5.5juta dia kutip). Aku ckp member aku x pelah la, bukan rezeki kita nak tengok. Masa AKu dah sampai kat seremban aku ternampak Panggung Wayang pensendirian Iaitu MBO, tergerak hati nak check kat situ kot2 cerita tu ade tayang lagi ke x..... bila aku sampai..... cita tu ade lagi rupanya, memang rezeki aku nak tengok cita ni tapi masalahnya, aku 2 orang je tengok wayang tu.... aku buat panggung tu aku yang punya sampai kaki siap letak kat atas kerusi...hahahahahaha. Aku sampai segan tengok muka budak yang jaga wayang tu sebab aku dengan member jer tengok cita tu... sempat jugak aku amik gambar, sebab boleh jadi bahan cerita kat blog ni..... Layan jer la....



(1)Bukti tiket wayang cita Upin dan Ipin (2) Member aku yang asyik makan...



(1) ha... tengok ,kosong tu.. (2) layan blues....



gambar ni sempat dirakam sebelum member aku menangis sebab babak rajoo berpisah dengan opet.. hahahahaha

2 Response to "TayanGan Last WaYanG uPIN dAN IpIN (Geng)"

  1. Wana says:

    alor.. jeleznya kamu dah g tgk upin ipin.. huhuhu...

    huhuhuh....jgn jeles yer!!! hari terakhir tu....

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme