mARi MaKAN rOTi CanaI



Fuhh.......Korang jangan jelez tau..!!! korang kenal x benda ni???? klu x kenal, pergi belajar kat mamak jual roti canai yg berdekatan dengan umah korang.!!!!... Aku sebenarnya baru pekena roti canai kat kuala pilah (dekat ngan stesen bas)..memang best gila..... terangkat siot, makan panas2 roti canai sardin ni... nak gambarkan kesedapan tu rasanya macam pizza tau...huhuhuh.. Klu sapa nak makan boleh la datang ke kuala pilah, dia bukak waktu malam jer lepas tu warung makan dia yg first sekali....(warung makan sepanjang jalan kat kuala pilah berdekatan dengan stesen bas) cuba la.... syok gila..!!!

6 Response to "mARi MaKAN rOTi CanaI"

  1. weeda says:

    alahai..ni yang wat aku terlapar ni..ter ek hehehe

    pal7 says:

    menyelerakan..lapo2..

    kak weeda..... bila akak nak belanaja saya ni???

    apa lagi pal7..... jom la pegi makan, aku pun x makan pagi ni.,,, kata tadi lapo..... ko belanje yer!!!

    Wana says:

    Perghhh... sedapp siott. lapar aku dibuatnya.. dahla aku bekped koko keranch jek tadi... hhuhuhuhu

    jgn jeles yer wana..... best woooooooo.!!! wana... klu aku datang rembau, ko belanja roti canai tau..

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme