PrOgrAm TeknOLOgi UPdATE.


Sebelum aku memulakan cita, aku nak ucapkan sekali lagi selamat hari pekerja kepada semua pekerja di seluruh planet yg penat bekerja siang dan malam.....ape yg aku merepek da....!!! Dan tidak membuang masa aku yg banyak kerja ni, minggu lepas aku ade ikuti kursus anjuran Unit Pengurusan Teknologi Maklumat N.Sembilan iaitu Program Tehnology Update untuk kakitangan yg berkhidmat dengan Pejabat Setiausaha N.S.Aku mestilah kena datang, sebab aku orang teknikal IT dIwajibkan hadir ke Program Ni... aKu hari tu terlewat sikit masuk program ni sebab aku jauh dari seremban dan aku ingat mesti ramai pegawai datang, last2 aku masuk tengok kehadiran program ni langsung mendukacitakan sebab ramai pegawai x datang sampai Timbalan Setiausaha S.u.k marah sebab kehadiran yg tidak menggalakkan.Aku pun pelik, kenapa lah majlis ilmu macam ni orang x nak datang??? padahal teknologi it sekarang semakin memerlukan dan perlu ada ilmu pengetahuan tentang it..... ape laaaa diorang ni, klu komputer rosak ke, server problem ker senang jer panggil orang it betulkan.... klu aku lah, pandai2 korang lah nak repair sendiri.....bak kata nabil "LU PIKIR LA SENDIRI".

Tengok lah,... kOSOng.!!!


NI lagi Kosong..!!

PS: Aku sempat berjumpa dengan Pn.viruspadu yg tengah sarat mengandung dan menunggu utk meletup..heheheheeh..jgn marah ye puan.... (Pn.Viruspadu salah seorang Urusetia Program Tehnology Update)




2 Response to "PrOgrAm TeknOLOgi UPdATE."

  1. Anonymous says:

    tq ok follow blog kf yg xseberapa tue ok!!

    thanks... bro

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme