TeRkENA tAg dARi WanA @ AmOi (hHAHhAHA)

Wana yg alim

Gaya manja la tu....HUHUHu.!! (jgn marah aku copy gambar ko)


Pandai yer ko wana...!!! curi tag kat Ryehana rupenya.!!!!! huhuhuh patut la minah mata biru ni mengamuk....huhuhuhu!! tapi x per... ko dah bagi tag kat aku, aku jawab dengan segala rasa hormat dan bangga diri ni....!!

5 names that friends call

- fahmi
- kamikaze
- amy search (dulu pernah botak)
-bro
-Gaban perkasa hitam


5 most important dates in your life


- hari lahir aku
- hari lahir mak bapak aku
-hari lahir kakak aku
-hari lahir awek aku
- hari raya aidilfitri

5 things you have done yesterday

- aku tolong kutip cukai (korang dah bayar cukai tanah belum ni??)
- aku pegi karoeke nyanyi lagi maron 5 (Layan lagu jiwang jap)
- Aku makan chicken chop harga dia 6 inggit (best woooo!!)
- aKu balik lambat dari kerja ( nak tunjuk rajin)
- member aku Belanja chicken chop...( hAri2 kan best dapat kena belanja..hahahah)

5 ways to be happy


- member belanja makan
- dapat main ps 2 (member punya games)
-Dapat hadiah percuma seperti keta dan rumah banglo
-dapat duit tergolek sebanyak 20juta
-Awek yg sentiasa memahami aku (Malu gua!!!)

5 gifts you would like to receive

-seperti wana tapi 1 dan 2 saja... yg lain tu budak miang ni punya..hahahahaha!!
-laptop
- keta langgar kat funfair
- langganan seumur hidup suratkhabar tamil.

5 favourite hobbies


- suka main badminton dengan roslin hashim
-update blog sambil maki hamun orang
-main game brother in arms ( games ni syok beb!!)
-suka luku kepala orang yg masuk air (seperti asri...hahaha)
-main dam aji

5 places you want to go for vacation

- jepun :fukui (nak jumpe takahshi ai...bestnya!!)
- pulau sipadan
-belakang umah mak aku (ade burung puyuh tau!! aku ternak sendiri)
-medan (nak jumpe awek cun kat sana..hahaha)
- mekah (insyaallah klu ade rezeki)


5 favourite drinks


- Macam ryehana punya air (epal tropikana)
-air suam
-teh o kurang manis
- air teh bunga
-air paip (teringat masa kecik terkantoi minum air paip..hahhahhaha sekarang dah insaf!!)

5 things you always found in your room (kat rumah laa)
- tv
-almari
-kipas
-air botol
- hantu.. hantu???? (kenapa?? x percaya ker??)

5 favourite colours

-kelabu taik anjing
-merah sirap
-biru mata - hitam ku..
-hijo....


5 favourite people

- Bapak aku
-mak aku
-kakak aku
-awek aku
- aku sendiri la.....

5 person you love so much


- sama la tu... dah2 next soalan!!!

5 reasons you answer this survey

- sebab wana @ amoi suruh aku buat tag ni..
- sebab aku laki...
-sebab aku jantan
-sebab aku men
-sebab aku boy.....

5 persons who you think will answer this survey..( Apa think2?? Wajibbb jawab!)

-Niza (sebab belagak ngan aku orang follow dia punya ramai dari aku)
-liza (suka sangat buat cita sedih)
-ryehana ( sebab tag dia kena curi oleh wana...ni nak pulangkan balik tag dia)
-karam sing walia...(dia ade blog ker??)


sekian terima kasih.......









3 Response to "TeRkENA tAg dARi WanA @ AmOi (hHAHhAHA)"

  1. pal7 says:

    hantu pe ade kat umah bro?..
    puntianak cun2 ade x?..haha

    biasa la tu... kelibat2 dia!!! klu bro pal7 nak pontianak cun2..., nanti gua carikan untuk bro....huhuh

    Cik Q says:

    bile plak nie niza blagak ngan abang....

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme