Aku SEpanJang jALAN ke GEmAS..




Memandangkan hari ini hari jumaat, hari segala hari,AKu tiba2 terasa ingin menjadi blues seperti cerita 'blues untuk Aku'. Aku ingin tunjukkan blues aku dengan meletakkan gambar yg aku rasakan blues sepanjang aku berada di gemas....!!!.tiba2 aku menjadi seorang yg blues (bukan blues geng)..


TemPAT aKU Selalu Cucuk dUIt kat PubLIC Bank (time Gaji jEr)

kERetapi Di gEmas


KLu AKu nAK baLIk sHah alam nAIk keREtapi Kat steSen geMas

mAKan nASi Ayam Kat GEMas (Time Gaji Jer..)


tUGu pEringAtAN TentERA auStralIA (gAMBar NI ditanGkAP MASa Aku UpdATe WebSitE PeJabAT dAERAH kEcil gEMAs)

sApa ngAnTuK bolEh TidUr kAt hoTel Gemas SebeLAh pEJabaT akU.

Dan akHIr nyA.. DisiNi La AKu bEkerJA SEkArang...

ps: gambar ini tidak ade kena mengena dengan yang hidup atau yang dah mati... Ini adalah gambar luahan dari aku semEnjak aku berhijrah dari shah alam ke gemas (berpindah kerja...)





2 Response to "Aku SEpanJang jALAN ke GEmAS.."

  1. pal7 says:

    la...
    ko dok gemas ke?..

    da dekat da ngn tempat aku tuh..

    ye ker bro??? bro kat mana??

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme