MemBeR aku PinDAh UMah BaRU sEcARa BerAmaI- rAMai.


Aku x Tahu nak taip ape dalam n3 kali ni sebab x dah takde idea lagi dah sebab aku sibuk menolong member aku pindah umah baru...... ni aku sediakan gambar untuk tontonan 18 tahun kebawah saja dan golongan tua diberi bimbingan budak2 untuk melihat gambar ni...!! sekian terima kasih..!!!


ni ruang tamu dia...besar jugak..

Ni bilik member aku si asri @ budak masuk air.. besar gila!!!

Ni bilik air dia..

Ni bilik nombor 2...bilik dia macam penjara!!

ni bilik nombor 3... boleh la tahan besar.

Sampai disini la n3 aku.... aku pun takde mood nak cita lebih2 kan nanti kerja aku x siap pulak nanti...huhuhuhu....





0 Response to "MemBeR aku PinDAh UMah BaRU sEcARa BerAmaI- rAMai."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme