JOm KendUri DuRIaN.. ( hiNggA mENjilAT kAKi)



hahhaa... lama aku x update blog ni, semenjak aku sibuk ngan projek website gemas ni x sempat aku nak update... Dan bagi member aku 1 opis lak, semenjak akhir2 ni aku jarang lepak kat kaunter sebab tengah bz tumpu website yg dijangka pertengahan bulan 10 siap la website baru ni...hhuhuhuhuhu... Berbalik kepada tajuk diatas, aku sebenarnya nak cita pasal kenduri durian kat umah aku.... Abis semua family aku beriya-iya mengopek durian berpuluh-puluh bijik. Durian ni aku tibai kat umah nenek aku....Dia suruh amik, ape lagi amik la semua sekali...ahhahahahahaha,,..!!!!. Aku ni x de la minat sangat durian, setakat 2 -3 bjik tu boleh la... sebab aku x tahan panas... tapi klu family aku, memang hantu durian termasuk la anak buah aku., beriya-iya beliau makan.... bagi sesiapa yg terliur nak makan durian, aku boleh jamu korang dengan gambar ni saja yer!!! huhuhuhu..lalalala..







4 Response to "JOm KendUri DuRIaN.. ( hiNggA mENjilAT kAKi)"

  1. Unknown says:

    isk...bakar line sungguh nie....buat aku terliuq je bro....

    weeda says:

    Aku ni x de la minat sangat durian, setakat 2 -3 bjik tu boleh la... sebab aku x tahan panas ~

    Ko makan 2-3 bijik kee...2-3 ulas je wehh???hehehe

    syazwan Vl - tahu x per....!! huhuhuh..

    kak weeda - hahahhahaha silap la kak, 2-3 ulas jer... silap taip..!! lalalaala

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme