KeLaKar tAPi 1 PeNgAJaRan

Salam sEmua blogger, sebelum tu aku ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada blogger yg berpuasa (klu sape yg x puasa tu jgn ngada2 nak mengaku puasa...). aku ni nak cita ni pasal semalam aku pergi youtube, aku search lagu nasyid sebab lama x dengar (mentang2 la bulan puasa tu yang nak dengar tu!!).Sedap2 search video clip nasyid, aku terjumpe 1 video ni tajuk dia "QUNUT".Bila aku bukak jer video tu, rupenya video ni cerita pasal sembahyang subuh yg dilakon kan oleh pelakon lawak (tah sape nama dia) dari singapura. Bila aku tengok dia video ni, terbahak-bahak aku tergelak sampai nak putus urat kentut aku bila tengok video ni...... kelakar gila siot!!!!. ...Walaupun cita dia ni lawak tapi dia bagi pengajaran pada kita. ni aku sediakan video untuk korang tengok.. layan je lah... selamat menjalankan ibadat puasa




p/s: bagi member aku yg bukak internet kat opis!!!. maaf la yer sebab youtube kena block dan x boleh bukak kecuali ade2 kuasa ghaib jer yg boleh lepas youtube ni...!!huhhuhu




2 Response to "KeLaKar tAPi 1 PeNgAJaRan"

  1. nur earna says:

    ha3...akak boleh bukak dah you tube kat opis....tp akak mmg dah tgk kat umah....klaka tp tulah realiti kan....

    tau x pe... semoga terhibur!!!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme