bENGkel PenGurusAN pERUBAhAN E-TanAH.(sKEMa BetuL N3 tajUK ni??)

Haahahahaha... salam semua. berjumpe kita lagi..!! Hari ni betul2 aku update sampai 2 n3 sekali aku update... memandangkan aku hari ni terlampau rajin nak update blog.., semalam aku telah selesai menghandiri bengkel pengurusan perubahan e -Tanah yg telah dianjurkan oleh Kementerian Sumber Asli dAN alAM SEkiTAR (NRE) dan Pihak vendor e-tanah iaitu iLUnch sdn Bhd.. yg bertempat di Hotel Concorde Shah ALam. Kira Aku duduk sana dalam 2 hari 1 malam. (x sempat nak rileks).


Aku lepas jer abis balik dari melaka (ADe program kecemerlangan pelajar dan aku sebagai urusetia) terus jer ke shah alam walaupun badan aku rasa senggal2 sikit. Klu ikutkan hati aku, aku nak jer gerak pagi besok tapi klu gerak pagi gerenti aku terlelap punya... mau aku terbabas masuk gaung punya...... Hari ahad tu aku lepak kat seksyen 7 (umah kakak aku). Besoknya pulak, sempat aku jumpe member lama2 aku kat S.U.K selangor (dekat ngan hotel concorde). biasa la, bila lama x jumpe member ape lagi..., aku pau la diorang belanja kuih.... hahahahahah.. sampai aku x sedar aku kena daftar kul 11.30 (nasib baik aku perasan klu x... ???) . Sampai jer aku kat concorde, ade pulak masalah iaitu nak mencari parking kat concorde tu. Aku malas nak masuk parking kat concorde sebab senang aku nak keluar nanti.. 2 -3 kali aku tawaf hotel, x jugak jumpe parking... last2 sekali terpaksa la aku parking kat basment hotel....


Kul 11.30 tu aku ade taklimat sampai kul 1.00pm. Aku check in hotel, aku duduk kat tingkat 7 lepas tu menghadap pulak kat depan masjid... lawa pulak aku tengok (jarang dapat berjalan kat shah alam semenjak aku kerja kat gemas) aBIs aktiviti malam tu dalam kul 10.00 mlm. aku bukak jer tingkap bilik tu aku tengok kawasan sekitar kawasan shah alam cantik betul walaupun hari2 aku lalu, aku x pandang keindahan malam kawasan shah alam... Ni aku baru la aku tahu bila malam kat shah alam lawa betul dengan masjid sultan salahudin cantik pada waktui maLAm.


(harap maaf, gambar x lawa sebab waktu tu hujan)

Bila aku terpandang S.U.k selangor kat atas bukit tu, aku teringat masa aku kerja kat sana... kat 2 tahun aku sana sebagai tehnician komputer kat ict selangor. Walaupun aku kerja kat sana x lama , tapi macam2 pengalaman aku dapat kat sana... mana x nya, kira nak katakan semua pejabat la aku pergi termasuk la berjumpe ngan Mb selangor, exco selangor termasuk la sultan, siap masuk lagi istana dia kat seksyen 7. tapi yg best dapat kerja kat dalam dewan undangan negeri selangor (tempat diorang bahas mcm dalam parlimen) x semua orang boleh masuk dalam dewan undangan tu... klu kita orang masuk x payah pakai card sebab kita orang petugas tetap untuk peralatan dan network ict kat dalam dewan tu....

(ni klu saper yang nak pergi s.u.k selangor)

Masa hari terakhir bengkel pengurusan perubahan e -tanah, kumpulan aku telah menjadi pemenang keseluruhan.. ni adalah aksi mereka dan mengelokai ( tibai) hamper yg telah dimenangi untuk dibahagikan kepada setiap ahli kumpulan (aku terus x idea sebab ade jer orang menganggu aku ...hampeh..!!) lihat aksi mereka dibawah :

kumpulan kristal..






p/s: kepada member satu kumpulan aku (kumpulan kristal) aku lupe nak mintak korang nombor telefon korang la... nanti korang emailkan ker kamikaze501@gmail.com. jgn lupe...!!!... ak gua cau dulu..!! adios..

0 Response to "bENGkel PenGurusAN pERUBAhAN E-TanAH.(sKEMa BetuL N3 tajUK ni??)"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme