AKhiRNya akU PinDah rUmah JuGAK!!

Salam semua..... Lama jugak aku x godek2 blog ni..., Aku baru je selesai mengubahsuai blog aku ni yang cam hampeh ni... Mana x nya, kelam kabut betul blog aku ni dengan winget yg x tersusun dan warna background yg x sesuai membuat kan aku mengambil langkah berani (tukar templates pun x berani nak tukar ker??) menukar templates yg macam hampeh kepada yg lebih ringkas dan macho... hahahaha!!! ape la aku merepek ni...???. Aku hari ni bukan nak cita pasal aku tukar templates baru tapi aku nak cita pasal aku keluar rumah kuartes pegawai yg aku dah duduki hampir 2 tahun ishk...ishk.. (sedih la sangat....!!!).Aku dah x duduk kat rumah tu sebab aku dah ade rumah kat Bt.Kikir. Mcm2 kenangan kat rumah yg bakal aku tinggalkan ni dari cita gembira, sedih dan yg paling best ialah kisah menyeramkan semasa aku duduk kat rumah tu.... mcm2 pengalaman aku dapat kat rumah tu..(Aku kalau cita kat korang pasal hantu ni takut korang x balik la rumah nanti). Berbalik pada rumah tadi, habis semua barang aku kemas (dibantu oleh bapak aku dan anak buah aku) sampAi karpet getah pun aku angkut jugak... banyak jugak barang aku yg di angkut kat dalam lori. mcm barang kecik2 aku dah angkut dulu seperti tv, mini peti ais. baju2 aku dan lain2 lagi. kakak aku pun satu, asal jer tolong aku kemas rumah ade je dia nak mintak barang yg aku x pakai nak diletakkan kat umah diorang seperti tempat ampaian baju, pewangi rumah pun dia nak....!!! adoih!! pening aku... aku pun jenis yg x berkira bagi jer terus... tapi klu nak barang2 mahal mcm peti ais ker, tv ker aku bagi pinjam jer tapi klu nak kena paham2 la (bayar la!!!!).

Ini adalah beberapa keping gambar yg sempat aku ambil semasam kemas rumah (aksi kat lori aku x dapat tangkap sebab aku terpaksa kerja lak... xkan nak monteng kot??)



0 Response to "AKhiRNya akU PinDah rUmah JuGAK!!"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme