SeLAmAT pEnGANtIN bArU



salam semua....Aku disini ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada sahabat baik aku
mus atau nama glamour dia "PAK MUSTAR" huhuhuhuhu...jgn marah..!!! Nampak nya member aku sorang meninggalkan dunia bujangnya... Mus, ko dah kahwin ni jgn gatal2 nak cari yg lain kan ade kena bedal ngan penyapu kang..!!!! huhuhu ..

Dan aku x lupekan juga kepada sedara belah mak aku iaitu edy dan pasangannya hidayah yg telah diijabkabulkan pada 20 disember yg lepas (hari ahad). ko pun sama edy, jgn nak berlagak bujang lagi..hahahahah!!!! Ni antara gambar yg sempat aku ambik masa akad nikah dia kat masjid.. 3 kali beb... klu aku, x tahu la berapa akad nikah.. (aku seorang yg gagap.. )huhuh..



0 Response to "SeLAmAT pEnGANtIN bArU"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme