KarOEke Ngan MEMber...!!!

Aku dah tak tahu nak buat ape.... ape lagi, ajak member karoeke.... time tu boring gila member pun on je. Tapi masa karoeke yang hampehnya aku lak kena keluar duiT, tapi sebab aku dah mengajak diorang,terpaksa la belanja jugak. Macam2 lagu jugak aku nyanyi seperti kumpulan AXL (akulah kekasih mu), Damasutra (Umpama mimpi dalam mimpi) dan lain2 lagi yang dapat aku nyata kan disini (terlampau banyak sangat lagu x larat nak nyatakan disini. Masing2 semua layan jiwang sebab amik lagu pun jiwang...hahahhaha.!!!. Bila nyanyi lagu jiwang ni teringat kat awek aku disana dan kisah putus cinta time dulu.... nama2 diorang x dapat aku nyatakan untuk kebaikan masing2.huhuhuhu. 23 buah lagu dan habis nyanyi dekat kul 12.30 malam la jugak... abis je nyanyi masing2 x de suara nak cakap... tapi yang pasti aktiviti karoeke ini akan diteruskan dari semasa ke semasa.


(VIDEO ADA MENGALAMI MASALAH)

0 Response to "KarOEke Ngan MEMber...!!!"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme