CeriTa KAt SalON RAmbuT.

Aku rasanya dah lama x gunting rambut, rasanya lepas raya waktu tu aku gunting rambut.. heheheh kata sibuk ngan kerja. pada hari sabtu hari tu, aku pergi ke pekan bahau sebab nak daftar nama untuk kursus kahwin (Kahwin lambat lagi .. saje je nak kursus cepat) lepas aku daftar jer kursus, aku terasa gatal lak kepala aku mungkin tu itu petunjuk rambut makin panjang sebab aku kalau rambut panjang gatal kepala.... hehhehe bayang kan lah masa raya aku potong sampai sekarang tak potong2. Aku pun cari la kedai gunting rambut. Masa aku jalan2 kat pekan tu aku ternampak satu salon ni, Cina punyai salon boleh tahan gak exclusif salon tu. Aku bukak je pintu salon tu ,Ade awek cina ni sambut aku dengan mesra, lawa jugak awek cina ni.. buat jadi awek ni pun bagus jugak... heheheheh. Disuruh aku duduk dulu sebelum dia ambik kain untuk potong rambut. Awek ni cakap ngan aku, nak cuci rambut sekali ker? aku pun cakap cuci rambut... sepanjang awek cina tu cuci rambut tu aku senyap dia pun senyap macam x ade ape2 berlaku. Aku macam nak berborak ngan dia,tapi macam segan pulak nak berborak ngan dia tah lah, aku pun x tahu kenapa aku tiba2 jadi senyap. Awek cina padang aku, aku macam segan gila nak pandang muka minah cina tu... Dia senyum aku buat bodo je.. macam x de perasaan pulak. Masa dia urut kepala aku.... terasa tangan2 lembut dia mengosok kepala aku. FUHHHHH. layan tido aku kejap... sampai x sedar dia panggil aku basuh rambut. Tup tap lepas potong rambut aku pun bayar la kat kaunter, potong rambut ngan cuci rambut dengan aku beli satu produk untuk rambut jadi segar semuanya sekali RM50.OO inggit. Puas hati juga potong rambut kat kedai salon tu sebab awek dia... hahhhaa. lain kali aku klu rambut panjang aku akan potong kat salon itu....




Gambar ini ditangkap sebelum rambut aku dicuci....










0 Response to "CeriTa KAt SalON RAmbuT."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme