PerIStIWa bOWling dI jUScO

Hari ahad hari tu... aku dengan family jalan2 kat jusco seremban 2, mak ai....... ramai betul orang kat jusco tu sampai parking keta pun x de...ish ish ish....... NI first time aku tengok ramai orang kat jusco sampai bangla,indon dan lain2 ade sekali lepak kat jusco. Aku memang dah plan nak main bowling kat sana.... kakak aku ckp x nak lah sebab x reti main, aku ajak jugak diorang main dengan berkata "bowling ni mie support". Aku ajak dia orang main 1 frame jee.... Masa main bowling tu, pelbagai aksi yang ditunjukkan oleh family aku. Rasa nak berguling - guling sebab x tahan tengok diorang main bowling sampai ade orang nak masuk link bukannya bola, hahahahahahh. .tak tahan2. selepas tamatnya permainan aku telah mendahului dalam permainan bowling ni..(boleh la lawan orang x terer!!!).


Sampai terkelip- kelip mata abg ipar aku main bowling.....


ija, kak wati (tengah duduk) dan kak izan tergelak besar setelah melihat haris (anak buah aku) tergolek semasa nak membuat balingan.... rugi x dapat amik rakaman semasa di tergolek tu.



tunjuk teror... gambar ini diambil sebelum dia tergolek sampai orang sewaktu dengannya pecah perut sambil guling2 kerana tidak tahan lawaknya...


Balingan ala shalin zulkifli......(masuk longkang akhirnya)


ija.... sebelum membuat balingan.

Abg Din... membuat balingan ala kungfu.

0 Response to "PerIStIWa bOWling dI jUScO"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme