Salam..... My first blog story......



............Aku pun x tahu macam mana aku pun boleh terjebak dalam dunia blog ini.??? Aku sebenarnya malas nak buat sebab memandangkan aku pun banyak kerja dengan sistem yang nak berjaga, website jabatan lagi dan lain-lain membuatkan aku bertambah la malas nak buat blog sendiri..Tetapi selepas aku melihat blog viruspadu aku pun teringin nak buat jugak (terima kasih pada viruspadu memberi aku inspirasi pada aku nak bukak blog jugak).Dan ini hasilnya, Blog aku sendiri yang dipanggil Mystory kamikaze@fahmi...... sambi itu juga aku boleh melepaskan tension aku selepas seharian bekerja dan boleh la aku letak gambar kenangan aku dulu2.heheheh... Aku akan cuba mencari masa untuk mengupdate blog ini walaupun sibuk dengan bekerja.




Blog ini lah memberi aku insprasi untuk membuat blog sendiri... thank you for viruspadu.




0 Response to "Salam..... My first blog story......"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme