ULu BeNDul tIME.....



hari ahad yang lepas, tah macam mana aku pun boleh terikut kakak2 aku pergi mandi air terjun ulu bendul setelah di pujuk oleh anak buah aku "jom la pakcu pergi Ulu Bendul". Aku sebenarnya malas nak pergi, sebab hari ahad hari itu aku baru nak plan nak duduk kat rumah jer sebab macam2 masalah kerja dan peribai aku sendiri.Tidak mahu menghampakan anak buah sendiri (hahahah bangga sebab ade orang sayang aku rupenya) terpaksa la aku pergi. Setelah aku sampai ke ulu bendul aku tengok ramai betul orang, sebab masa ni la sapa yang telah berkeluarga membawa anak2 mereka untuk bermandi manda di ulu bendul. Mata aku melilau -lilau memandang sekeliling kot-kot ada awek yang lawa boleh aku cuci mata sekali-sekala.. hahahahah..(jahat betul aku). Nak mencari tempat untuk meletak barang punyai la susah, semua tempat dah kena booking.. mengeluh aku. tapi sebab berkat aku pandang 1 awek cun ni berjalan, aku ternampak 1 ruang kosong yang sesuai nak cacak khemah yang aku bawa tadi untuk senang anak2 buah aku menukar pakaian x payah pergi ke tandas awam 30sen. Kakak aku sponsor makan sampai bis RM40.00 beli nasi kotak yang lauknya x seberape.. (mahal jugak makan kat ulu bendul ni). Masa aku berjalan -jalan, 1 kumpulan awek ni berjalan-jalan beriring ngan aku aku, aku cakap boleh tahan jugak diorang ni.. x disangka-sangka ade minah ni tegur aku, terkejut aku!!!! dia panggil aku adik2. aku ingat dia panggil sape rupe2 nya aku dia panggil, aku padahal nak katakan aku ni baya diorang dia cakap aku adik.... sabar jelah mungkin aku membuang jambang dan misai membuatkan aku muka macam budak sekolah kot... ( ada separuh orang kata umur aku dalam lingkungan 32 tahun) .Diaorang ni nak mintak tolong aku tangkap gambar mereka... aku cakap boleh jer....Dalam banyak awek2 dalam group ni ade sorang tu membuat kan aku terkena cinta pandang pertama (walaupun aku dah ade awek...) muka dia cute sangat membuatkan aku nak tegur jer, tapi sebab aku ni pemalu ckit, niat nak tegur tu x dapat la nak sampaikan pada beliau...Aku pandang jer dia sambil senyum, dia bagi respon tu dengan membalas senyuman aku, x rugi aku pergi ulu bendul ni.... lain kali nak pergi lagi la kot2 terjumpe awek tu lagi.(mengharap tu)... hehehhehehe....


aku dan anak buah aku Muhammad Hilman shah


Klu tangkap gambar bukan main suka diorang ni...

Sedapnya adik...!! makan aper tu???

Anak buahku yang sulong.... control ayu la tu. kata ramai peminat.

0 Response to "ULu BeNDul tIME....."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme