SamButAn HarIJadi dI MeDAn INdonESia.


Kena buat ucapan sebelum memotong kek.. hampeh betul diorang ni, nak jugak aku kena buat ucapan yang lain semua senyap.

Aku x sangka diaorang buat kejutan sambutan harijadi yang lahir bulan 12.. termasuk la aku...
Tapi yang x syok nya pulak, aku lahir 25 haribulan iaitu jatuh pada hari krismas.. aku Bangga lahir 25 haribulan tu tapi aku nak mengelak dari sambutan beramai-ramai sebab di gelarkan aku anak santa clause malaysia... ape da diorang ni, kecik hati aku..huhuhuhuh!!.Walaupun diorang kutuk aku tapi berterima kasih dengan diorang sebab buat surprise kat aku dan member2 aku yang lahir sama bulan ngan aku.... thank semua.... pengalaman manis disambut di luar negara... walaupun di medan (oversea jugak tu...)


semoga panjang umur dan murah rezeki.. termasuk la aku..!!!

0 Response to "SamButAn HarIJadi dI MeDAn INdonESia."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme