JoM bErmaIn DI trAVIan.com.mY.


Aku nak perkenalkan permainan online yang nak dikatakan baru bagi sesetengah orang tetapi benda ni dah bertapak permainan online kalau x silap aku tahun lepas rasanya...Aku baru nak dikatakan baru memulakan permainan ni dan dikatakan mirip beberapa permainan online free yang lain cuma permainan ini dicipta oleh orang malaysia....Permainan travian ni boleh menyerang kampung orang lain dan merompak hasil2 tanaman kampung lain. Aku dah 5 kali kena rompak sebab askar aku x  cukup nak halang askar kampung yan serang aku tu.... seronok betul game online ni... mahu info lebih lanjut pergi ke www.travian.com.my dan alami keseronokan game online ni... selamat berjaya.!!! 

1 Response to "JoM bErmaIn DI trAVIan.com.mY."

  1. Anonymous says:

    wei ko wat r blog budak2 kiter dulu

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme