BeRSiaRan lANSUNg di TeMpaT oFIS -Ditaja oleh minyak kelapa cap helang.


update website sambil layan blogger lain.

Sekarang aku bersiaran lansung dari ofis aku dan aku sekarang tengah boring gila untuk menunggu waktu balik 4.30 ptg,hahahahaha (aku masuk kerja 7.30 pg). Bila nak balik ni.... BORING dah tahap gaban dengan siap terhanguk2 kepala mengantuk.Hari ni kurang lak kerja tu yang membuat aku boring. Satu hari suntuk aku menghadap blog member2 yang aku kenal. Salah satunya blog si "WANA" ni.... Merepek juga aku tengok dia punya blog ni tapi geli hati betul aku sebab ayat2 dia yang selamber dan sempoi dan suka maki orang juga dia ni...(bahaya betul) tu yang membuat aku hilang tension dan mengantuk bila tengok dia punya blog.. ade jer ayat2 yang hampeh dia keluarkan. hahaha (Nasib baik dia cun..huhuhhu). 1 lagi blog yang aku x ketinggalan nak bukak dia punya blog iaitu "Dr khir ", Aku suka tengok dia punya blog ni sebab dia ni bekas bos aku masa aku kerja kat S.U.K selangor (sekarang aku kerja pejabat daerah N9) satu lagi pasal perkembangan politik kat selangor dengan kepimpinan pakatan rakyat (hampeh) yang selalu di bangkit oleh Dr khir yang nampak kepincangan pentadbiran di selangor.... OPssss..!! Bos aku pulak panggil pulak.....!!! kaco betul.


Apahal pandang2 nak belasah.!!!

1 Response to "BeRSiaRan lANSUNg di TeMpaT oFIS -Ditaja oleh minyak kelapa cap helang."

  1. Wana says:

    oit.. kutuk kiter ekk.. sentapp la cenggini.. ihik.. thankzz ekk..

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme