TaGGed - WanA

Hampeh betul si "Wana" ni, aku gelak jer kat dia terus tagged je kat aku..... X pe ko!!!.Sebagai anak jantan aku jawab tagged ko ni. hahahaa ( gelak dengan penuh bangga)

Adakah anda suka blogging? Kenapa?

Kerana aku nak luahkan perasaan aku kat dalam blog ni... tengok la header kat atas tu..!!!

Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)

Cuba check kat tepi ni dia tulis "BLOGGER YANG SELALU DIKUNJUNGI". tu la dia.

Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan Siapakah org itu?

Mestilah nak....... adalah!!! malu la nak ckp..huhuhuhuh.

Taken or single? Mana lebih bagus?

Aku pilih "or".huhuhuhuhahaha.

Pernah tak cinta anda tidak di balas?

Pernah... zaman kolej dulu!!!

Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)

- Hormat orang tua
- penyayang
-pegangan agama yang kuat (ni paling penting)
-tidak pendiam (x nak becok macam wana...hahaha.jgn marah)
-mudah tersenyum (macam cik wana - bodek balik.hahah)

Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

30 tahun kot??? nak kumpul harta dulu..

Nak berapa anak?

Tak kisah... janji ada...~!!

Lucky person yg anda ingin tag :

Aku ni bukannya suka kenakan orang... tapi aku nak kena kan balik si budak wana ni... BOLEH!!!

0 Response to "TaGGed - WanA"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme