KeNanGan NgAN mEmbER seMASa MakAn Md mASa BuLAN pUASa



Ini gambar aku ngan member masa makan MD kat seksyen 13 shah alam.. bila la nak melantak md lagi yer.??? dah lama aku x makan sebab aku sekarang duduk kat ceruk belantara sekarang..!!! huhuhuh.
P/S: Raja ko bila nak belanja aku dengan mus makan MD?? hari tu janji nak belanja??

6 Response to "KeNanGan NgAN mEmbER seMASa MakAn Md mASa BuLAN pUASa"

  1. Wana says:

    blanje kiter skali weh... nak gak makan...

    boleh....apa salahnya.!!! MD mana nak kena belasah makan ni??? rembau ade ke MD?? huhuhuuhh.

    farhana says:

    md?
    baik makan pizza ke KFC ke..
    lagi besh
    gahaha~
    md ni nanti ashik makan burger je..
    hehe,
    :p

    boleh makan pizza... tapi farhana belanja yer???? bajet x de mkn pizza lah farhana....krlu kfc pulak muak asyik ayam je... nak join sekali ker farhana??? md x de hal!!! i boleh belanja..!! ape la sangat md tu!!!

    banjer laa aku sekali... hehehe

    ceruk belantara? kt mana 2?

    i tinggal kat hutan amazon, brazil.....huhuhu

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme