RaSa MaCam Nak SekOLah Balik... (fLasH baCk MemORi Kat sEkoLAh)

Ini adalah pemandangan sekolah seksyen 24 dengan menggunakan teknik water colour..

Aku pun x tahu mcm mana aku boleh teringat balik kisah zaman sekolah.....Dah 7 tahun aku tinggalkan zaman persekolahan yg telah banyak meninggalkan kenangan indah semasa aku belajar kat sana.....Aku pun dah lama x jenguk sekolah tah berubah ke x!!!!! Aku dengan khusyuk nya mengoogle sekolah aku. Haaaaaa..... ni lah aku dapat, gambar sekolah yg diambil di dalam blog bekas cikgu aku, cikgu Hanita... Cikgu BM aku......!!!!. Menurut Blog cikgu aku ni, Gambar ni diambil pada tahun 2007. banyak betul berubah sekolah aku ni...., Bila la aku nak kesana??? tah ada ke x cikgu yg mengajar aku time tu.. Sebab kebanyakan cikgu aku semua dah banyak pencen.. klu yg muda pulak tentu dah kahwin,dan berpindah ikut suami... kot.!!. Member2 aku zaman sekolah pun tah kemana?? aku dengar, banyak member aku yg genius sikit dari aku..(huhuhuhuh tiba2 berlagak) sambung belajar ke UK... dah dapat kerja rasanya diorang ni...Kalau aku ada kuasa yg dapat undur masa ke zaman sekolah, aku x akan sia2 kan nak balik ke zaman sekolah semula. rindu woooooo....!!!!



Lambang sekolah seksyen 24 shah alam..

2 Response to "RaSa MaCam Nak SekOLah Balik... (fLasH baCk MemORi Kat sEkoLAh)"

  1. pal7 says:

    haha..
    bagusla ingat kat sekola lagi..

    *dulu time skola ko nakal x??..selalu buli org x??.haha

    hahaha biasa la bro... nakal tu biasa la.buli orang tu x pernah, tapi buli cikgu selalu sangat..huhuhuhuh

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme