YaHoOOOoo.... ArsenAL mENANg LAgi....

Haaa..... Yes, Arsenal menang lagi....!!!... itulah yang mampu aku katakan pada pasukan kesayangan aku iaitu arsenal.....Walaupun aku semalam mcm nak bakar je astro kat umah aku sebab semalam game arsenal vs wigan x tunjuk, kemarahan aku menjadi reda, akibat kemenangan arsenal membelasah wigan di stadium JJB......Ini menandakan arsenal di landasan yg betul utk merebut kejuaraan walaupun mustahil utk merebut tempat ngan liverpool , chelsea dan Mu@%$#^*&$ (perkataan lucah tidak dapat disiarkan didalam blog ni) tetapi arsenal telah berjaya memberi tekanan kepada 3 pasukan ni.... Jaringan2 arsenal semasa mengalahkan wigan iaitu wallcot (bakal menjadi pemain terbaik dunia), silvestre, arshavin (idola aku), dan song....!! Aku harap lepas ni, arsenal dapat mengalahkan pasukan liverpool pulak......!!go go go go go go go arsenal.....




11 Response to "YaHoOOOoo.... ArsenAL mENANg LAgi...."

  1. KOP4EVER says:

    Ko ni pandai buat lawak, bagi tekanan kat 3 pasukan teratas? Ko ni penyokong Arsenal yg sengal kot, ko x tengok ke kat standing? Yg tertekan ialah Arsenal, sekarang berada di tempat ke-4.Landasan yg betul utk merebut kejuaraan? Ko ingat Arsenal boleh menang EPL ke? Ntah-ntah x memang apa-apa lagi tahun ni. Aku nak tanya ko sikit, ko tahu dah berapa lama Arsenal x memang sebarang cup??

    Kop4ever.... pedulik ape aku klu arsenal dah berapa lama x menang cup pun..!!! klu katakan arsenal tertekan., aku rasa x.!!! sebab kebanyakan pemain arsenal semua pemain muda 20tahun kebawah... biasa la, diorang x de pengalaman lagi...tapi yg paling tertekan MU#$^%$#@@# sebab asyik kalah jer.dgn sunderland pun x boleh makan... itu pun menang budak2 2-1.. dan 1 lagi... yg ko sibuk ni apahal??? nak kutuk2 arsenal, klu ko berani nak berdebat ngan aku ko tinggal la url ko kat aku kat sini..!! ade brand ker??

    KOP4EVER says:

    ntah-ntah ko pun x tahu dah brapa lama Arsenal x memang cup kot sebab tu ko x peduli.. pirah.. Jangan jadikan x de pengalaman satu alasan la, pemain muda arsenal memang berbakat tapi x konsisten? ko setuju x? sebab tu Arsenal beli Arshavin. Yang kelakar ayat ko tu, landasan yang betul untuk merebut kejuaraan dan memberi tekanan kepada 3 pasukan teratas, sedangkan Arsene Wenger pun dah ckp Arsenal x mungkin akan memang EPL. ko ada baca surat khabar ke? aku bukan kutuk Arsenal, fakta je. Cara ko blog pasal Arsenal tu kelakar sangat.
    Pelik, pelik, aku cakap pasal Arsenal, ko merepek pasal MU. Memang aku benci MU, tapi MU still leading lagipun dia orang dah menang Piala Kelab Dunia.
    Kalau Arsenal kalahkan Liverpool, aku bagiurl aku, tapi kalau Liverpool menang, ko diam je la.

    Wana says:

    erkk... korang ngah gado2 ke pasal bola?

    ble gua nyelit sikit..

    just nak bgtaw aku x minat bola jek..

    kalo ko nk bakar astro bgtaw aku dulu ekk sebab aku nak johenn

    aku malas nak layan ko kop4ever.... ko ni bagaikan lalat yg tersesat masuk rumah... buat pengetahuan ko.. memang betul arsenal dah lama x menang cup. dan aku tahu jugak yg arsenal sekarang ni tangga ke-4.. tapi aku pedulik aper....

    wana... boleh....!!! aku pun dah bengang ngan astro sebab cekik darah sangat....!! bila nak start???.. hhuhuhuhu.

    KOP4EVER says:

    ko malas nak layan aku? sebab apa yg aku tulis pasal Arsenal ialah fakta.. ko x de point nak balas balik sebab tu ko x nak layan aku.
    Ko boleh la cakap aku lalat, tapi 'lalat' ni tulis yang betul bukan macam ko.. Untuk pengetahuan ko, aku bukan tulis kat sini untuk kutuk arsenal, aku cuma nak perbetulkan apa yang ko tulis, budak hingusan.

    budak hingusan...!!! hahahahah... kelakar la ko ni kop4ever.. berdasarkan fakta konon... menyampah aku.Aku tahu arsenal ni mempunyai ramai musuh... kat dalam blog aku ni pun ade musuh jugak...???ish.ish.ish!!! nampak sangat la kop4ever ni tertekan ape yg aku ckp... 1 lagi, ni blog aku... pedulik ape aku klu aku nak memuji arsenal.. yg ko susah ati apasal??? pegi la buat kat blog ko....

    'nurViva' says:

    what the hell is going on here..... Pleasee la broo....Jgn gado2.... Nak menangkan team kafir buat apa.... just relax n cool..... Argue pun x guna bukan dapat duit pun.. yang tetap kaya diorang jugak....

    pal7 says:

    hidop bola..mkan bola..yeah2..

    Sarip says:

    aku leh tolong jawab...almost 5 years jer...ader yang kata kejap..tapi lama giler dah sbnarnya tu..n..d last pn menang carling cup yang klo kat mlaysia panggil piala sumbangsih tue...

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme