REd GianT mENGGAnas.,.!!The wArrior TeRsunGKUr...

REd gIANT Megah NGan TRofi PialA fA

Belum terlambat lagi aku nak mengucapkan tahniah kepada pasukan negeri aku dibesarkan (aku lahir KL) selangor kerana telah memenangi piala FA.. Walaupun aku sudah lama tidak mengambil tahu liga malaysia kerana kecewa dengan pasukan kebanggsaan malaysia dan liga malaysia yang makin aku tengok dah x seronok dan permainan yg ditunjukkan tidak setaraf masa zaman masa 90an. time tu pasukan selangor ade pemain hebat seperti azman adnan,tony cottee,anuar abu bakar,david mitchell dan lain2 lagi yg x dapat aku sebutkan kerana terlampau banyak yg hebat2...


Tony Cottee - pernah bermain selangor 1996


Masa Zaman tu, Aku adalah peminat fanatik selangor, setiap minggu game melibatkan selangor, aku akan berkonvoi ngan member dengan menaiki basikal ke stadium shah alam... Klu ade game selangor kat stadium shah alam, aku x pernah miss pergi tengok selangor main...Semenjak aku dah berumur ni dan bekerja di luar selangor, aku x pernah lagi menjejakkan lagi ke stadium shah alam....Sekarang ni pun aku kurang tengok liga malaysia dan lebih tengok EPL england kerana permainan yg laju dan taktik yg menarik... kLu lah liga malaysia setaraf liga england x pun setaraf liga jepun, Aku akan menyokong kembali liga malaysia.........!! bILA la liga malaysia nak berubah...???. tahun 2020 kot???

0 Response to "REd GianT mENGGAnas.,.!!The wArrior TeRsunGKUr..."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme