sUAtu HAri DI kuTIPan CUkai LuAR..

banner kutipan cukai.. tu lah tarikh last aku kutip.!!

Fuhhhhh...... lega rasanya abis jugak buat kutipan cukai luar....... Klu x pening kepala aku nak standby hari2 kutipan ni...!! walaupun kerja aku bukan mengutip cukai luar, aku kena pastikan peralatan dan sistem cukai luar berjalan lancar. Yang aku seronoknya, ni adalah kutipan cukai yg last untuk tahun ni.. kalau saper yang nak bayar cukai tu pandai2 la diorang nak datang pejabat bayar cukai ...Aku nak bagi tahu kat korang, korang dah bayar ker cukai tanah??? kalau x berbayar alamat tanah korang kena rampas la yer jawabnya... sila bayar cukai tanah korang sebelum 3o mei di kaunter cukai berdekatan dengan kawasan anda ( x pun pergi la bayar kat pejabat pos)..... klu dah kena rampas tanah tu pandai2 korang la nanti... huuhh..

pelanggan tgh bayar cukai.. aku bantai tangkap gambar..

kawal macho dan cute.... huhuhuh

ape la motif aku tangkap gambar air ni..!!

NIlah peralatan yg aku kena sediakan utk kutipan luar..

la.....ni kerje cc..!!! org kutip cukai, dia boleh sempat karoeke...!!

P/S : Gambar aku x de dalam ni sebab aku malas nak bergambar.....alasan semata - mata... huhuhuhuh


0 Response to "sUAtu HAri DI kuTIPan CUkai LuAR.."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme