RuMAh oH.... rUMAh..!!!

Gambar ni diambil sebelum aku makan tempe goreng..nyam...nyam..!!

Ni rumah sape yer...??? klu nak tahu ni la umah aku yang sempoi jer...... biasa la rumah bujang la katakan.....huhuhuhuuh!!! rumah aku biasa jer dengan kelengkapan yg kurang seperti sofa, meja, astro dan lain2 lagi...huhuhuhu. Cuma yang ada kat ruang tamu kat umah aku tv saja. (tv tu penting sebab nak tengok berita).... klu sesiapa nak support beli peralatan rumah, sila la roger aku yer......!!!!!!. Rumah aku ni bukan rumah sewa yer, tapi kuartes pegawai (aku kan pegawai...hahahha).


Gambar ni ditangkap sebelum aku goreng tempe utk makan malam.. bajet!!!!


5 Response to "RuMAh oH.... rUMAh..!!!"

  1. Wana says:

    Bapak dokek lappy ngan tv.... Aku x heran kalau kau dapat rabun tahap kronik.

    Ko minum inner shine pati berry.. utk mata bersinar mcm mata aii.. ihik

    Wana aku tengok tv jauh la.... kau ingat aku ni tengok depan tv ker??? gilo ape!!!huhuhuh.. inner shine tu ko tolong beli untuk aku boleh??? aku mintak 6 kotak jer.... huhuhuh!!!

    pal7 says:

    lawa umah ko..huhu

    thanks bro..!!! biasa jer umah aku ni..

    weeda says:

    wah memang nampak kebujangngannya huhuhu...tempe goreng? cedap tu :)

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme