AdAKAh ANDa pIMInat jPop - mORninG MusUMe??

Ahli morning musume yg baru

Tiba2 aku teringat kembali zaman aku kat ict selangor dulu..... kerana pada masa itu aku adalah peminat kumpulan berirama j-pop iaitu morning musume..!!! Start aku meminati kumpulan morning musume masa aku tengok video clip diorang nama tajuk lagu tu ' joshi kashimashi monogatari ' dibuat video clip kat dalam train keretapi.....Geram betul aku tengok., sebab semua kat train tu semua cute siot... klu la aku dapat duduk 1 train dengan diorang kan best......!!! huhuhuhuh.. (perasan la pulak aku ni..) semenjak tu la aku minat tapi takde la minat gila2..huhuhu. Aku jadi minat gila disebabkan member aku 1 tehnician yg baru masuk kerja kat ict... nama dia amir.... Dia jugak peminat j-pop macam aku tapi dia lagi advance dari aku bab j-pop ni...!!!.


Dia jugak tokan video clip jepun seperti ayumi hamasaki, hirai ken, smap, morning musume, byuden,yui dan lain2 lagi... Tapi aku lebih berminat pada kumpulan morning musume yg bermaksud dalam bahasa melayunya "GADIS PAGI". Masa aku kat sana, aku sanggup download video clip morning musume klu diorang keluar single baru.... memang fanatik betul aku pada masa tu...., sampai datang kerja lagu jepun, lepas buat kerja lagu jepun balik pun sempat layan jugak lagu jepun.... fanatik..fanatik..


Morning musume ni ahli kumpulan dia paling ramai... pernah jejak sampai 17 orang... ramai betul..., Tapi yg banyak2 diorang tu aku minat dengan gadis cute yg bernama 'takahashi Ai' atau nama comel dia aichan atau tekete...!!!.. cute je tengok dia...klu marah pun tengok muka dia jadi sejuk... best sungguh... tapi semenjak aku bertukar kerja ni, aku jadi kurang layan kerana dah x de member yg sama2 layan j-pop.. boring x de member yg sama minant j-pop sebab x dapat mintak lagi videoclip terbaru, bincang pasal awek cute j-pop dan lain2 lagi.,.., sekarang ni nak layan balik lagu2 j-pop yg telah lama aku xdengar.... huhuhuh... layan..!!!!



morning musume - joshi kashimashi monogatari




0 Response to "AdAKAh ANDa pIMInat jPop - mORninG MusUMe??"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme