AwaRD .... !!...PeMENanG nYE aDalaH??

Fuhhh.... Lama aku x update blog...!! idea ade, tapi malas nak taip...huhuhu...!! setelah aku berehat lama dari mengupdate blog....!! aku telah berjaya menghasilkan award buatan aku sendiri untuk follower blog terutama sekali yg menjadi follower aku dan memberi komen yg bernas kepada blog aku..... Klu x de korang, sape lagi yg nak bagi komen kat aku!!!! huhuhuhhu.... ehmmm... dengan tidak membuang masa, aku ingin memperkenalkan award kepada korang yg bakal menerima award dari aku.....


Award ni aku cipta untuk follower yang aku rasakan cute.... (Award ni jugak termasuk lelaki sekali... klu muka dia aku rasakan cute..huhuuhu!!)

PEMENANGNYA ADALAH???

Marz life scene - alasan aku bagi kat dia ni sebab dia muka dia cute sangat..... aku suka baca blog dia. best sangat... marz ni award untuk awak..!!

Wana - Dia ni pun cute tapi ganaz sangat..!!! takut jugak aku...!!.huhuhuh. blog dia ni pun best.. tapi dia ni miang sikit ngan lelaki hensen..huhuhu..jgn marah yer wana.!!

Ryehanna - Dia ni pulak aku jarang bagi komen tapi mengikuti blog dia... best jugak blog dia ni..!! amik la yer award ni cik ryehana...

Dan last sekali

Farhanah Fadillah - Dia ni pun bagi aku cute jugak..huhuhuh

(Award ni diberi bukan aku nak mengayat, mengampu diorang, tapi memberi penghargaan kepada diorang yg menjadi follower aku... sekian terima kasihhhh..)

Seterusnya....!!!


Award ni aku berikan kepada yg selalu memberi komen, mengikuti blog aku dan menjadi follower aku

PEMENANGNYA ADALAH......???(Mcm anugerah filem pulak..hahaha)
Diari kerudung ungu - liza

Weeda's Blog - kak weeda

Story shahidan - shidan

jurnal orang kasar - razli

Alang-alang blog - kak earna

Its just me... Masviona - masviona

Wana - wana

Aku anak felda orang kampung - Niza


Pal7 - pal7

sekian terima kasehhhhhh...!!!!!!






11 Response to "AwaRD .... !!...PeMENanG nYE aDalaH??"

  1. Cik Q says:

    thx abang fahmi...ingat xsudi nak g kt award...ye r sapew la kite nie kan....lagi 1 kt ucapkan mekaceh jugak bab banyak bagi kite tunjuk ajar mase kite wat blog kite....

    pal7 says:

    pergh..
    glemer plak aku dpt award..
    tq bro... nant aku amik ek..

    weeda says:

    Terima kasihhh (ala2 allycats) ...tak sangka la plak hehehe...Tq yer :)

    Ryehanna says:

    terima kasih la cos bagi award follower paling cute. hehehe..

    Ooo.. salah seorg silent reader ghopenye... :D

    thank u ah . hahaha .
    cute ka ? haha . biasa je la . ;]
    apa2 pn thanks ya .
    appreciated it . :D

    Wana says:

    Puih!

    memula aku agak teruja dan dengan rakusnya aku buka blog ko skali dalam pujian ko kutuk aku ganas ekk...

    Aku ni insan yg lemah lembut lemah gemalai ok....

    ciss ciss dan ciss kat ko... haih...

    qaseh laura - kasih mu diterima.!!!hohoho

    pal7 - ok bro!!!

    kak weeda - sama2 kak...!!! jgn lupe amik yer

    ryehana - sama2... ihik2... biasa la, malu nak tonjolkan diri kat blog awak...huhuhu

    marz - awak memang cute ape...!!huhuhu. thank., sebab sudi amik award x seberapa dari saya..

    wana - jgn la mare.... x kan gurau pun x boleh...?? baru jer nak bermanja ngan ko wana....hahahahahha... janji aku dah awardkan ko sebagai folower paling cute... huhuhu

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme