BagI pENGutuK bLOg Aku TErUTaMa sEKali PasAL "aRsenaL" sILA tEngOK n3 AKU.


aKU tahu, ada diantara blogger yg tidak berpuasati klu aku letak n3 pasal arsenal kat blog aku ni.... terutama sekali klu aku buat n3 pasal arsenal menang... ramai betul melenting...!!! yg aku x pahamnya, ade "MAMAT" ni akan bagi komen x puas hati kat blog aku..... Aku cukup menyampah klu orang bagi komen kutuk2 beria2 benar pasal arsenal. Aku x kisah nak kutuk, tapi beragak la, klu arsenal menang dia nak kutuk dan klu kalah lagi la dia kutuk.... Ni blog aku, pedulik ape aku klu aku nak puji arsenal menang ke kalah.... klu kalah pulak, beria-ria benar nak suruh aku letak n3 pasal arsenal kalah.... HAaaaaa.. aku dah letak n3 pasal arsenal kalah...,puashati ko yg berselindung atas nama "kop4ever"... Ko jgn nak heboh kat blog orang la... ko buat kat blog ko sendiri... ko kan ade blog, ko kutuk arsenal kat blog ko... aku xkisah pun... ni blog aku pulak yg ko beria2 nak sibuk buat ape???? .Yang penting, arsenal telah mencuba sebaik mungkin. go arsenal go...!!!!



ayat2 yg dikeluarkan oleh insan yg berselindung nama kop4ever...

kop4ever: apa alasan ko nak bagi?? x de arhsavin ke?
6 May 09, 04:49
kop4ever: kalah 3-1, itu pun gol saguhati.. apa ceirta sekarang> ko tunggu la tahun depan ye...
6 May 09, 04:47
kop4ever: hahaha. arsengal kalah... ko x nak buat entry ke? ahahha

ps: Aku bukan emo, tapi nak luah rasa marah kat dalam hati ni... bagi kop4ever, aku x kisah ko kutuk ke ape.., tapi beragak2 la.. klu ko x puas hati sangat kat arsenal ko buat entry kat blog ko.... x sapa yg nak marah ko... sekian wsalam..!!!!

4 Response to "BagI pENGutuK bLOg Aku TErUTaMa sEKali PasAL "aRsenaL" sILA tEngOK n3 AKU."

  1. Masviona says:

    lor ada gak ke manusia gitu....sapa kita suka or minat ikut minat sendrik lah kan...kita berhak sepenuhnya terhadap siapa yg kita minat or syg or suka...org lain xleh campur...huksss

    betul tu.... saya x kisah klu orang nak kutuk blog saya, tapi agak2 la2. sape pun x boleh tahan.... terima kasih la yer....

    pedulikan jer..kop4ever tuh memalukan fan Liverpool jer..sebagai Liverpool yg sejati, bukan arsenal yg patut dibenci.

    Anonymous says:

    emm well just soccer ape..emm..sila abaikn ok!!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme