KuRSUs iNduKsi DaN aNasiR2 lUaR bLOg Aku

Aku ngan shahrul sebelum sesi ceramah bermula.


Fuhhh.... lama aku x update blog ni, dah 5 hari aku x update blog sebab aku menghadiri kursus penting dan wajib untuk semua kakitangan dan pegawai yg berkhidmat dengan kerajaan. selama 4 hari 3 malam aku berkhusus,..... boring gila!!!! mendengar ceramah yg disampaikan oleh penceramah2 tentang ceramah yg berkaitan tentang kerajaaan...( x semua penceramah boring.., ade jugak yg kelakar gila sampai nak keluar tahi idung aku...). Klu ikut kan hati, malas aku nak pergi..., tapi klu x pergi, lambat la aku conform dlm kerajaan....huhuh....Macam2 ceramah aku dengar, terutama sekali tentang rasuah...kecut perut aku dengar, terima hadiah pun x boleh apetah lagi suruh belanja makan, lagi x boleh.......ish..ish... bahaya betul..Tapi pengalaman kursus ni membuatkan aku lebih beramanah dan cekap untuk menjalankan tugas sebagai kakitangan awam yg telah dilantik oleh kerajaan...huhuhuh....

Saja je tangkap....huhuh.

member 1 bilik ngan aku.. macho la tu!!!

Tapi tiba2 lak aku jadi bengang sebab selama 4 hari aku berkhusus ni, ade pulak anasir2 luar yg tidak sepatutnya kat blog, memekak kat blog aku..... Sapa lagi klu x bukan bandut@ pengecut iatu"KOP4EVER" yg sekali lagi menyibuk kat blog aku ni.... Mamat ni aku tengok memang betul x puas hati betul ngan aku.... padahal, aku x de lak menyibuk ke,mengutuk ke kat blog dia.. tapi dia bersungguh2 menyibuk drinya kat blog aku

Cari gambar anasir2 luar, gambar ni yg keluar..... aku Rasa "KOP4EVER" tu macam ni la muka dia kot...??? hahahaha

dia boleh gelarkan aku budak hingusan dan bangsat...??? nampak sangat la dia ni betul2 x puas hati ngan aku... Bila tengok dia bagi ayat kat aku ni, nampak sangat dia ni x matang dan kebudak-budakan.... pasal bola pun nak kecoh..., orang macam ni pun ade kat dunia jugak ker??? x paham betul aku.... dah la pengecut, penakut, kurang ajar, x hormat orang pulak tu..... ish..ish.. kesian aku tengok "KOP4EVER" ni. aku klu orang mcm ni, aku x layan... buat penat jer bergaduh!!! mcm budak2.... jer.Tu la dia orang melayu, suka sangat menjatuhkan bangsa dia sendiri.... bangsa lain bertepuk tangan kat luar sebab orang melayu bergaduh pasal benda yg tidak berfaedah tentang menaikkan bangsa dia.........Dah la, malas aku naip taip panjang2 n3 ni..... klu aku cita pasal benda ni, besok subuh pun tentu x abis.....!!!

0 Response to "KuRSUs iNduKsi DaN aNasiR2 lUaR bLOg Aku"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme