sAhaBat-sAHABat ku pUN giLA ngAN blOGGer..

Hahahahaa.... aku pun x sangka ramai betul pengguna internet berkecimpung dalam dunia blogger termasuk jugak aku...!!!. Blog ni digunakan untuk meluahkan isi hati dalam diri blogger untuk dikongsi dengan semua pengguna internet.... Ade juga pengguna blogger menggunakan tujuan peribadi dan juga ada yang berniat buruk seperti memburukkan orang lain atau menjatuhkan maruah demi kepentingan pada mereka... sebagai contoh, pilihan raya ke-12 baru2 ini, kerajaan pemerintah iaitu "BN" hampir kalah kerana dengan adanya blog yg berunsur fitnah dan hasutan.... tengok, betapa penting nya kuasa blog yg boleh mempengaruhi fikiran orang.Aku bukannya nak bercerita pasal politik yg sekarang membuatkan aku bosan melihatnya..... aku ingin berbicara pasal member2 1 opis aku pun sekarang dah berjinak - jinak dengan dunia blog semenjak aku menunjuk blog aku kat diorang...(uhuhhuhu macam mentor lak aku)..... Dan ini adalah antara member2 aku yg dah berjinak dalam dunia blogger.....

= Ni blog member aku 1 bilik yg x lain yg x bukan si "NIZA".Dia ni start buat semenjak dia tengok aku update blog..., Dia pun ape lagi, berasak jugak nak buat... sampai aku boring asyik macam nak letak header, nak letak gajet dan lain2 lagi lah... Tapi sekarang dia dah expert dan follower dia dah 51 orang (lawan tokey nampak). DiA ni rajin betul update, hari2 update... klu aku la poning kepala... layan jer..!!
AKU ANAK FELDA ORANG KAMPUNG
http://akuinbosan.blogspot.com




=Ni blog si "LIZA". dia ni bagi aku penceritaan dia sedih.... Aku pun kadang2 x paham jugak sapa la dia maksudkan dlm n3 dia..Tapi yg seronok nya dia ni ayat kelakar jugak kadang2 tu, N3 dia ni lebih kepada cerita pasal diri dia.... tapi ape2 hal, aku layan ajer....huhuhuh..

DIARI KERUDUNG UNGU

http://kdgungu.blogspot.com







= Ni pulak blog " Kak Earna".... dia ni pun mcm liza juga, n3 dia mengisahkan tentang diri dia jugak.... tapi dia ni aku nak komen banyak2 pun x boleh sebab takut dia luku kepala aku... hahahaha jgn marah kak earna...

ALANG - ALANG

http://alang-alang2.blogspot.com




= Ni lagi sorang......!! pening kepala aku, dia pun sibuk2 jugak nak buat blog.... blog dia ni aku yg createkan... buat header dia, letak gajet....macam2 dia suruh aku buat. dia buat blog ni nak cerita pasal plitik.... mcm 2 perangai betul dia ni nak letak blue la ,ape la... lantak ko la shidan..... janji ko suka ape yg ko nak buat kat blog ko tu..!! malas nak layan ko...

STORY SHAHIDAN
http://shahidan87.blogspot.com


Yang lain tu, aku x dapat nak letak kat sini sebab x larat nak taip banyak2..huhuhuh!!!! layan je lah..

1 Response to "sAhaBat-sAHABat ku pUN giLA ngAN blOGGer.."

  1. Masviona says:

    hidup blogger hidup dunia blog...hiksss

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme