AkU dAH x MINat nGAN fRiensTEr.


Aku semenjak serius menghadap blog ni, aku dah lama x bukak friendster, myspace dan facebook (lebih kepada friendster sebab yg lain aku dah lupe password). Tah la, macam dah boring jer nak bukak friendster sebab benda mcm ni dah muak dan fungsi yg sama mcm myspace dan facebook cuma dia ade kelebihan dari segi winget, function da lain2 lagi .....Contoh macam friendster, dia cuma boleh add kawan, post comment, hantar mesej dan ade sedikit blog (tapi blog friendster x best).. Asyik benda yg sama saja.. klu korang x caya, korang cuba tengok friendster,myspace, tagged, facebook,myrakan dan bermacam2 lagi la semua konsep yg sama cuma add kawan klu berkenan dan hantar la mesej berwarna-warni.... boring...!!! benda yg sama jer.. Kalau mcm blog ni pulak, dia lebih memberi kita idea mengarang. Aku suka konsep blogger ni sebab dia memberi kita meluahkan pendapat atau menceritakan tentang diri kita untuk berkongsi dengan orang lain.... (ade yang suka, ade yang x suka pendapat kita) Blog ni juga adalah medan para blogger untuk menambah ilmu dari segi politik, kehidupan dan lain2 lagi. Walaupun blog ni membuat kita ketandusan idea kerana bermacam2 cerita telah kita ceritakan, tapi membuat kita seronok dan cuba sedaya - upaya untuk mendapatkan cerita walaupun kita menanam pokok pun boleh dijadikan cerita untuk berkongsi pengalaman dengan blogger lain yg x tahu cara2 menanam pokok bunga.1 lagi orang yang suka berblogger ni, adalah orang yg suka berfikir berbanding dengan orang suka main friendster dan sewaktu denganya kurang berfikir sebab bendanya sama jer. Klu x caya, cuba bandingkan blog ngan friendster...... korang tahu la jawapanya...!!.Ini adalah bagi pendapat aku yer, x tahulah korang setuju atau tidak....!!!. Sampai disini saja lah n3 aku ni sebab aku dah x de idea nak menaip panjang2....





0 Response to "AkU dAH x MINat nGAN fRiensTEr."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme