bULi kAWan.. ( EdIsi SeDaP)

Haloooo....!!! Aku Dah lama x update blog, memandangkan aku sekarang ni terlampau la sibuk sampai nak bukak blog pun x sempat..... Kali ni aku nak cita kisah aku buli housemate aku... hahahaha....!! Aku ni bukannya buli sampai terajang, tempeleng dan lain2 lagi cuma aku aku buli secara baik jer dengan menyuruh beliau masak....!! sekali- sekala nak jugak rasa dia masak.. Ni klu x aku jer masak, kerja2 ringan seperti basuh pinggan, potong bawang atau kerja lain dia yang buat... puas aku ajar dia... ,kali ni aku nak rasa dia pulak masak walaupun dia x pandai masak... (x per .. chef ade sebelah dia yg bantu dia masak.. aku la tu..huhuhu) Menu aku suruh dia masak senang jer, iaitu nasi goreng dan telur dada....(biasa la orang bujang masak... ringkas2 sudah la..). Dia cakap ngan aku dia x comfident nak masak takut x sedap.., aku pedulik ape, sedap ker, x sedap ker janji ko masak... ala bukan susah pun, pakai perencah maggi jer.. semua dah siap....!! huhuhuh.. ni diantara babak2 yang aku ambik masa beliau masak nasi goreng... huhuhuh... sedap jugak!!! lepas ni boleh la suruh dia masak lagi...hiohohohoh..!!

(Harap maaf, kualiti gambar tidak baik kerana disebabkan kualiti udara dapur berjerebu)





6 Response to "bULi kAWan.. ( EdIsi SeDaP)"

  1. WAH CAM BEST JERK...
    KIM SALAM KAT YG TUKANG MASAK EA...
    HIK3X

    weeda says:

    Waahhh mesti pas ni member tu kena masak lagi hahaha

    pal7 says:

    wah..terer ko aja dia masak..hehe

    kerundung ungu - insyaallah...! kirim salam sendiri la... kan sebelah kaunter jer..!!

    kak weeda - hahahah.. tahu x per!!!

    pal7 - hahaha.. biasa la bro!!! malas nak nak tunjuk terer..huhuh

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme