SEDapnyA ..!! (mAN tomYAM)

Best x korang tengok??? bestkan!! Haaaaa... ni aku nak promote sikit tempat makan ni., Tempat makan ni best betul... Klu sapa yg pergi ke seremban tu, mesti kena singgah kat 'MAN TOMYAM' .Alamat dia aku letak kat bawah nanti.. tapi klu sapa nak pergi sana cari jer orang kat seremban tu ckp man tomyam mesti dia tahu punya....huhuhuh...!!!. Aku hari tu pesan tomyam campur, ayam masak pedas, ikan kerapu tiga rasa, sayur campur, udang masak petai dan buah-buahan... Hari tu aku order untuk lima orang makan... x rugi mencuba kat man tomyam ni... kedai dia unik sikit, ala2 tradisional.....Harga pun x mahal, cuba la..!!!.. ;p


Restaurant Man Tomyam
Lot PT 563-6565 Batu 2 1/2
Jalan Jelabu SKM Seremban
Tel : 06-7640886





2 Response to "SEDapnyA ..!! (mAN tomYAM)"

  1. pal7 says:

    makan beso ko bro?..
    kata xde sen..haha

    hHhHaaaaahaha...!! memang la takde sen, makan ni orang belanja..!! dia mintak tolong aku orderkan.., aku pun order la macam2.... hahaha pandai x??

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme