Live.. BUdak2 KaroEKe KAT uMAh AkU!!!

Ini adalah siaran live yg diambil dari umah aku... sekarang ni diorang tengah sibuk memekak..!!! ni adalah aksi yg sempat aku ambil tadi...hahahaha!!!

menyampah aku...tunjuk baju baru la tu..!!! untungla...!!

peace..!!!!

Bro berkain pelikat menyanyi lagu 'AKULAH KEKASIH MU'

x de laptop@ lappy ni, x de la aku masuk gambar dlm blog ni...!!

asri dengan penuh penghayatan menyanyikan lagu untuk seseorang!!!

ps: gambar aku x de sebab aku sibuk tangkap gzmbzr diorang...!!! harap maklum...





4 Response to "Live.. BUdak2 KaroEKe KAT uMAh AkU!!!"

  1. pal7 says:

    ok gak bro wat karoke..
    skang ni musim panas sgt..jarang hujan..jadi ini satu cara la untuk merendahkan suhu panas hari2..haha

    hahaha.. betul2 tu, tapi masalahnya bil lektrik bulan depan melambung la nanti klu hari2 karoeke...huhuhuhuh.

    patutlaa bising jer malam2.. aku nak mengaji pun susah.
    hahahha

    ye lah tu mengaji.....bro !!!!!!

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme