BeRJalAn -JaLAn Di TanJUNG mAlim BerSEMpENa nGAn kURsus dI inSTun..

Salam BlOGGER..!! aKU sekarang ni berkursu kat instun selama seminggu... Mcm biasa la, x kan nak duduk goyang kat bilik jer mesti nak jalan2.... Aku dengan bosan mengajak member aku keluar berjalan2 kat tanjung malim... Yerla bukan selalu dapat gi kursus di instun.. Klu bukan kursus e-Tanah duduk opis la aku.... Ni Di antara gambar2 candid yg sempat aku amik masa jalan2 kat tanjung malim.....

pemandangan sekitar pekan tanjung malim


ko tengok ape tu shahrul..???

bergambar sebelum bersiar kat pekan..

tah ape2 tah....


ni gambo ko sahak... bagi terkenal sikit ko ni...


2 Response to "BeRJalAn -JaLAn Di TanJUNG mAlim BerSEMpENa nGAn kURsus dI inSTun.."

  1. Unknown says:

    puas makan pau la bro...sodap2 pau tanjung malim tuh...len x kalo ade kursus suh buat kat ipoh...leh jumpa gua...hahahaha

    x sempat la bro makan pau.... kedai pau mana bro sedap..?? bagi la tahu kat area mana???

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme