TensION PaSal JOOMla



Sudah lama aku x update blog ni, ADalah dalam 1minggu kot???. Aku sekarang tengah tension sebab aku tengah bangunkan laman web baru untuk opis aku.... Aku sekarang ni tengah nak transfer data2 websie lama ke website baru... Adalah dalam 35% peratus siap..., mana x nya lambat, 1 minggu nak cari templates yg sesuai untuk website yg mempunyai ciri yg dikehendaki oleh mampu seperti font resizer, w3c (untuk orang cacat), site map dan mcm2 lagi... Aku pakai joomla, sebab sebelum ni aku guna perisian mambo (adik beradik kepada joomla). Macam mambo , dia x boleh masuk compenent joomla tu yg susah tu aku nak tambah ciri2 yg pihak mampu nak.Penat betul rasanya mengadap website hari2... Sakit mata tumpu website ni lama2... macam kepala nak meletup je...!!!. Ni aku amik masa sikit nak update blog ni, lepas ni aku menghadap balik pada website pulak.. aku jangka website ni siap dalam 3 bulan lagi... Klu dah siap, aku nak ambil cuti jalan2 1 malaysia....hahahahahhah!!!


Ini sebahagian laman web gemas yg aku bangunkan - x siap lagi la...




4 Response to "TensION PaSal JOOMla"

  1. Unknown says:

    huhuhuh....web developer ek bro...
    best...best..best...gua pun dalam line2 nie gaks tp jaga content je..pening gaks ngan software yg digunakan like LIFERay...dulu pakai JBoss...good luck bro...

    thanks...... xde lah xpert mana pun.., boleh la buat. hahahahah.

    pal7 says:

    terrer ko..
    aja aku skali..hehe

    insyaallah... xde lah terer benar bro..., sikit2 boleh la..

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme