AwARD... toChe... TOcHE kak WeeDA



Hehhehheiii.......!! aku sekarang sibok bebenar ngan kerja sampai blog aku pun jarang berupdate...Aku sebenarnya buat n3 ni sebab nak mengucapkan toche..toche (terima kasih , thanks) kepada kak weeda kerana telah menganugerahkan award kepada aku.. huuhuhuhuhuhhuhu..... terima kasih la kak yer....!!

4 Response to "AwARD... toChe... TOcHE kak WeeDA"

  1. weeda says:

    sama2..weh ko x buat pon yg 10 auta tu ek..ko bukan kat N9 yer :P

    maaf la yer kak.... saya x swmpat nak buat 10 auta tu....!!!! tersangat la sibuk kak., itu pun curi2 masa...huhuhuhuh... saya asal shah alam, kerja kat n9.... uhuhuhuh!!

    Wana says:

    bukan nak campak kat aku kan award nie.. ko memang kedekot ohh.. seligi kanggg...

    lama ohh x gado2 ngan ko...

    wah.... nak seligi nampak??? ade insurans ker nak seligi aku??? hohohho

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme