aKhIrnYa... SIap jUGak MeNGEcaT umAH... (tAIp dlaM kEadaAn GerAM)

Aku TERlampau geram....!! mana x nya, dah elok2 ade idea nak buat cita pasal umah dah siap cat, boleh pulak mozilla restart...!! *&9^&*$#@ sakit hati betul la... dah la aku x save pulak tu...nasib2.Nasib baik nak raya, boleh la kawal emosi ni klu x, dah lama aku mencarut dalam bahasa german...!! aKu dah malas nak cita pasal cat umah ni... aku tunjuk pErbezaan umah sebelum di cat dan selepas di cat....! Aku dah x larat nak taip lagi daaaaa.. Sakit HatI tol!!!.


Rumah sebelum di cat baru




SEsudah MengecaT Baru

DIdALam RuMAH Pulak.

P/S: SELAMAT HARI RAYA... JGN LUPE DUIT RAYA!!

0 Response to "aKhIrnYa... SIap jUGak MeNGEcaT umAH... (tAIp dlaM kEadaAn GerAM)"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme