AkHIrNYA!! tUKar JuGAK TEmplATEs Dan TaG dARi Liza DAn Kak eARna..

AkHiRnya... tukar jugak templates blog aku ni setelah aku paksa kan diri untuk menukar templates ni sekian lamanya... tahniah..!!. Alasan aku nak tukar templates ni disebabkan kat opis aku susah sangat nak bukak blog aku ni padahal blog aku ni sempoi jer.... Lepas tu ade pulak yg mengadu kat aku kenapa lah payah sangat nak bukak blog ko ni sampai 10 minit tunggu baru nak bukak, itu pun banyak N3 yg x keluar.... Aku memang nak tukar, tapi malas nak backup data pada blog ni.. tu yg malas tu.... tapi memandangkan aku sendiri pun dah naik tension asyik bukak blog slow jer, aku mengagahkan diri (ceee.. ayat mcm pergi berjuang jer..!!) tukar jugak templates blog aku ni jugak.... hahahahaha.. puas hati aku...

N3 yg kedua aku ni pulak nak balas balik tag dari kak earna dan liza (1 opis aku). Dah lama aku x balas tag diorang ni sebab aku sibuk sangat ngan kerja....Kak earna pulak boleh bagi tag yg sama..!! saja jer nak kena kan saya...ni aku balas balik dari tag diorang ni, klu x balas, abis aku kena smackdown oleh beliau berdua nanti.

P/S : Maaf yer cik kerundung ungu sebab copy hang punya n3 sebab malas nak taip balik..huhuhu

liza - Nama penuh: Mohd fahmi b Ridwan (abah aku minat dengan nama ni dari dulu

Kak earna :
nama saya tertera diatas yer!!!

Liza dan kak earna - Tarikh Lahir:
25/12/ 1985 (seluruh dunia sambut hari jadi aku ni tau..jgn jelez!!)

Liza dan Kak Earna - Tempat Lahir:
H0spital Besar Kuala Lumpur..

Liza dan Kak earna - Tempat dibesarkan:
Section 24 shah alam.. (banyak kenangan tu...)

1.Nama timangan anda?

Liza - Mohd

Kak Earna - fahmi

(hahahah!! kan sama tu!!)

2.Anda seorang yang?

Liza - mAcam si liza dia cepat marah dan garang, aku pulak suka buat lawak dan serius klu buat kerja (Boleh caya ker??? percaya la yer!!)

Kak Earna - samo mcm akak jugak!! huhuhu

3. Insan yang teristimewa?

Liza - Mak , abah , akak , abang ipar , anak buah , anak kucing , kereta kebal (keta saga) , anak sedara , buah jantung dan lain2 lagi

Kak earna - samo cam akak jugak


4. Lagu kesukaan anda?

Liza - tah la?? aku pun x tahu lagu aper aku suka

Kak earna - lebih kurang mcm akak jugak!!

5.Makanan kesukaan anda?

Liza - semua aku balun!!! tapi special totap begedil.. tahu ape makanan tu?? (makanan orang jawe..)


Kak Earna - samo lagi mcm akak jugak

6.Sikap yang membuatkan anda stress?



Liza - klu kerja kita ade orang kaco..., bawak keta mcm nak gi siar2..

Kak earna - samo kot?? mcm akak.


7. warna kegemaran anda?

Liza dan kak earna - semua layan!!!


8.Benda yang mesti ada dalam seluar?

LiZa - kunci buldozer , kain lap muka , duit syiling (senang nak bagi duit kat anak buah)

Kak earna - lebih kurang mcm akak!!


9.Kali terakhir anda menangis?

Liza - masa baby dulu... wuaaaaa!!!!

Kak Earna - sama mcm kak earna!!

10.Tempat/negara yang ingin anda kunjungi?

Liza - Jepun (sebab nak jumpe takahsi Ai ) , indonesia ( boleh jadi jutawan kat sana , Dan semestinya Mekah (sebelum gi mekah, nak antar abah ngan mak gi sana dulu buat haji)

Kak earna - samo je kak...

11. TAG untuk 6 rakan anda?


sudah la tu...!! sapo nak jawap boleh jawap......

0 Response to "AkHIrNYA!! tUKar JuGAK TEmplATEs Dan TaG dARi Liza DAn Kak eARna.."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme