3 sAHabaT.... Ape lA nASib MeREka..??

Ni adalah kenangan masa kitaorang pergi ker Genting 2 tahun lepas...!.. Ak tunjuk gambar ni bukan nak imbas kenangan lama., tapi aku tunjuk gambar ni sebab member aku yg tengah tu (raja atau panggilan manja dia Raj) telah berkahwin. YaNg belah kiri tu pulak Mus atau panggilan manja dia mUstar bakal mendirikan rumah tangga pada bulan 12 ni dengan pilihan hatinya...bagi aku pulak, macam biasa la... membuatkan diri ini single walaupun status aku yg x single ni insyallah kalau jodoh berkekalan, 3 tahun akan datang, mungkin aku pun mengikut jejak mereka juga...!! insyallah....Dan aku doakan member2 aku ni sentiasa sihat dan hidup mereka berumah tangga kekal sampai ke anak cucu...!!





0 Response to "3 sAHabaT.... Ape lA nASib MeREka..??"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme