DaNia... i LOvE u... HuUuuuu...


YehHhhh.... AwAN daNia sudah kembali..!!!!... Apa khabar semua,. ade sihat ker?? klu x sihat pegi la jumpe doktor cepat mana la tahu kena penyakit H1N1??? Hiuuuuhhhu... N3 aku kali ni cita pasal dania.. ala Awan dania kat astro prima tu....!! Awan dania sudah kembali dengan cerita kali ni paling mantap dan disiarkan pada malam tadi start kul 10.00mlm (kebiasaannya kul 9.00mlm). Pasti semua yg menyukai lakonan scha (aku minat betul...kiut siot..!!!!) tertunggu - tunggu menonton awan dania yg serba baru dan suit yg baru (geramnya...!! huhuhu).

INI ADALAH ANTARA BABAK YG DITAYANGKAN MALAM TADI





Aku siap boleh ckp kat anak buah aku ckp jgn tukar channel tv lain. Dan aktiviti malam aku bersms di canselkan semata2 utk menonton rancagan awan dania yg memang kiut tu... Si dania lakonan scha memang mantop gila.. dengan perangai gila2 dan tidak hipokrit. tapi yg x syoknya pelakonnya banyak orang baru.. nasha aziz tarak, si siapa yg laki tu... ala pelakon nur iman kat tv3 tu pun x de, ramai jugak yg x de... nasib baik awek si nabil tu dikekalkan klu x tinggal scha sorang la pelakon asal dia. Aku selalunya cita drama melayu ni aku x layan sangat, selalu aku layan astro bukak 812 (bola epl la beb.. go arsenal!!!), 701 AXN (selalunya aku layan cita laverange) dan 551 discovery channel ( layan mythbuster, lost tape , man vs wild).Bagi aku semalam permulaan cita awan dania memang best.... layan!!!!

p/s : scha... i love u..!! (Mampus aku klu awek aku baca blog aku ni) huhuhuhu..

2 Response to "DaNia... i LOvE u... HuUuuuu..."

  1. hahaha, aku nak gtahu kat awek ko.. kekeke

    jgn la bagi tahu.... nanti den bagi engkau gula2 yeeee..???

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme