ThaNKs B'jUe cOrNEr DaN rIZAle...

Salam semua blogger...!! sorry aku lambat update blog ni, kerana hal2 yg x dapat aku nak elakkan. Aku rasa N3 yg aku baru buat hari tu 5 hari yg lepas..... lama betul x update blog...!!!. Nak buat macam mana, aku terlampau sibuk sangat sampai x sempat update blog sendiri (tapi baca blog orang sempat..!!huhuhu). N3 aku kali ni, aku ingin mengucapkan bebanyak terima kasih kepada kawan2 blogger yg sudi singgah ke blog aku yg lama x update ni... Walaupun aku dah lama x update blog, ade rakan2 blogger yg sudi memberi aku award penghargaan untuk aku terus berkarya dalam blog walaupun blog aku ni kebanyakannya N3 nya banyak membosankan (rasa la kot..!!). cEEEE..!! tIBA2 lak, sedih Lak di pagi hari...!!. Tapi yg penting toche...toche kepada B'jue corner dan rizale....

Award ni dari rizale, aku pun x paham mamat ni??? mamat ni minat betul ngan transformers sampai award dia pun ade lambang transformers....rizale...rizale..Tapi yg penting thanks sebab bagi award ni kad aku..

http://rizal-rizale.blogspot.com


Yang ni pulak award dari B'jue corner. terima kasih la yer!!!

http://bjue.corner.blogspot.com





0 Response to "ThaNKs B'jUe cOrNEr DaN rIZAle..."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme