gErENtI koRaNg X TidUr mALaM pUNyA!!!


sAlam para blogger.... adakah korang penakut???. Klu korang penakut, jgn la korang tengok cita ni...sebab aku nak promote 1 filem baru yg bertajuk "Paranormal Activity". Bagi sapa yg x pernah dengar pasal filem ni mai aku nak cerita ni kat korang... Filem ni klu sapa yg dah tengok cerita ni gerenti seminggu x boleh tidur punya sebab start nya filem ni sampai habis korang asyik menjerit dan x boleh duduk diam kat tempat duduk sebab ade jer benda yg keluar... sampai aku x berani nak tutup lampu bilik lepas aku tengok filem ni... seram betul... korang pernah x tengok cerita "Blair with project"??? filem dia lebih korang macam cerita paranormal activity cuma paranormal activity ni dia amik kat umah yg dikatakan berhantu. Mcm filem blair with project dia amik kat hutan dan cerita dia mengenai pasal sumpahan ahli sihir di maryland. Filem ni aku dengar bajet dia kecik je sebab pelakon dia orang yg sebenar dan cuma ada satu camera sahaja dia gunakan itu pun dia nak buktikan bahawa rumah itu benar2 berhantu. x salah aku bajet dia dalam duit malaysia RM54k. Walaupun bajet dia kecik tapi filem dia box office tu .... sampai aku dengar 8juta dolar.... gila la.... ni aku sediakan website untuk korang nak tahu lebih lanjut tentang cerita ni.... www.paranormalactivity-movie.com/index.html

1 Response to "gErENtI koRaNg X TidUr mALaM pUNyA!!!"

  1. paling seram time awek dia kena tarik tu. cerita ni ada 3 ending version yg berbeza

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme