LaMaNyA x bEruPdaTE..????



Salam semua para blogger yg tengah sibuk berupdate blog.... Lama sunggguh aku x menyinggah blog kesayangaN aku ni... mana x nya, posting yg aku dah buat 2 minngu lepas...!!! Lama betullll.... Mana x nya, awal tahun ni terlampau banyak pulak kerja nak disiapkan sampai masa nak baca berita kat internet pun x boleh... nak kena siapkan website opis la, e-tanah la, backup tu backup ni, pening kepala aku...sabar je lah nak buat macam mana kita yg mengikut perintah terpaksa la buat kerja. Time aku free, malas pulak aku nak update sebab x de mood + x ade ide tu yg bertambah malas nak update.... Ok la.., aku pun x boleh lama kat sini sebab aku kat cyber cafe ni menunggu filem nak di tayangkan . awek aku pulak sekarang ni tengah sibuk gi shopping m(paham2 la orang perempuan tu yg malas aku nak teman kan dia). ok gua cau dulu.... adios.!!!

0 Response to "LaMaNyA x bEruPdaTE..????"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme